Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

twitter2


σήμερα τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα περίμενα.. και εννοώ στο θέμα της δουλειάς, ήταν να σχολάσω 11 αλλά έκατσα μέχρι το κλείσιμο, αυτό κατέστρεψε όλο το πρόγραμμα μου.. με λίγα λόγια δεν έχει ανάρτηση για το LOST ακόμα! gmt είναι αργά.. και πρέπει να κοιμηθώ γιατί αύριο το πρωί έχω δουλειές, όπως και να έχει όμως πρέπει να σημειώσω πως παρά την κούραση η μέρα ήταν όμορφη σήμερα, τα πρόσωπα που με απογοήτευσαν εχθές με ξανακέρδισαν σήμερα.. για να με χάσουν αύριο; δεν ξέρω, πάντως προς το παρόν είμαι χαρούμενος:) και τώρα θα φύγω γιατί καθώς γράφω οι σκέψεις με κατακλύζουν και όσο πιο πολύ σκέφτεσαι τα πράγματα τόσα πιο πολλά στραβά βρίσκεις..
P.S νοιώθω να μου περνάει αυτό με τα twitter posts.. όποιος πιστεύει πως είναι βλακεία να μου το πει!

2 σχόλια:

  1. Δεν χρειάζεται να τα λες twitter post! Μην μπει κανένας του twitter εδωμέσα και έχουμε τρεχάματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ας μπεί!!! :Ρ αυτό θα σημαίνει ότι έχω αναγνώστες υψηλά ιστάμενα πρόσωπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή