Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

παραιτήθηκα...

Σήμερα ήταν πολύ σημαντική ημέρα, ανακοίνωσα στο αφεντικό μου πως έχω σκοπό να φύγω από την δουλειά.. φυσικά δεν μπορώ να φύγω αμέσως, του έδωσα χρόνο να βρει τον αντικαταστάτη μου (αν και είναι αδύνατον να αντικατασταθώ εγώ :Ρ αλλα λέμε..) ο Απρίλιος θα είναι ο τελευταίος μήνας μου εκεί, και μετά αρχίζει μια καινούρια ζωή, με διάβασμα και μαθήματα. μπήκα σε μια τροχιά... μπουμ μπουμ μπουμ.. μεγαλειώδης (κοσμική) παρομοίωση.. και όπως οι πλανήτες δεν μπορούν να ξεφύγουν από τις τροχιές τους έτσι και εγώ δεν μπορώ να ξεφύγω από τον δρόμο που διάλεξα, είπα πως φεύγω και δεν υπάρχει γυρισμός, το μόνο που μπορώ και πρέπει να κάνω είναι να αφιερωθώ στην σχολή μου.
ελπίζω να μην υπάρχει εκεί έξω κανένας αστροφυσικός και μου πει commentator παρά τα όσα πιστεύεις και θεωρείς σαν δεδομένα και μάλιστα τα χρησιμοποιείς για μεγαλειώδεις κοσμικές παρομοιώσεις, οι πλανήτες ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ από τις τροχιές τους..

4 σχόλια:

  1. Εφ'όσον το έχεις πάρει απόφαση και είσαι σίγουρος για αυτό, και να αλλάξουν τροχιά οι πλανήτες εσύ δεν θα επηρεαστείς!
    Εύχομαι καλή αρχή (έστω σε ένα μήνα), για τις νέες αποφάσεις!Και κυρίως καλή επιτυχία στη σχολή σου!

    Υ.Γ:Ίσως να το έχεις ααφέρει πάλι, αλλά τί σπουδάζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστώ! και εγώ ελπίζω όλα να πάνε καλά και να στρωθώ στο διάβασμα, δεν έχω αναφέρει τι σπουδάζω γιατί θέλω να είναι ένα μυστήριο για τους αναγνώστες:Ρ πλάκα κάνω.. άλλοι λόγοι δεν μου επιτρέπουν να το αποκαλύψω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμ τώρα μας εξάπτεις την περιέργεια... Τα σενάρια δινουν και παίρνουν...

    1)Κατάσκοπος σε παράρτημα της CIA στη Θεσ/κη..
    2)Κατασκευαστής πυρινικών όπλων για την καταστροφή ενός ξένου πλανήτη εχθρικού προς τον δικό μας
    3)Εξωτικός χορευτής σε παράρτημα του Moulin Rouge στη Θεσ/κη πάλι..
    4)Μαθητευόμενος μίμος έργων τέχνης!

    Αυτά προς τον παρόν... Το θέμα τίθεται προς διερεύνηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε αφήνω να το σκεφτείς.. πλησιάζεις πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή