Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

αναμνήσεις από χιόνι

εχθές το μυαλό μου είχε γίνει σούπα.. τι κόλλημα και αυτό με τον μυστικό αναγνώστη! σήμερα είχε πολύ κρύο.. όταν επέστρεφα σπίτι το θερμόμετρο στην ταμπέλα ενός μαγαζιού έλεγε 6 βαθμούς, αναρωτιέμαι αν υπάρχει ελπίδα να χιονίσει αυτόν τον χειμώνα, όχι ότι μ' αρέσουν οι δρόμοι γεμάτοι βρώμικο χιόνι να γλιστράνε. μποτιλιαρισμένοι κτλπ απλά έτσι.. μια δυο μέρες μπορούμε να το αντέξουμε. να σηκωθείς ένα πρωί και να δεις πως χιονίζει.. τι όμορφα! θυμάμαι την πρωτοχρονιά του 1995 (πιστεύω πως θυμάμαι) ήμασταν μικροί.. εγώ και ο ξάδελφος μου και η αδελφή μου μάλλον.. μπορεί και όχι, και είχαμε πρήξει τον θείο μου να φτιάξουμε χιονάνθρωπο και αυτός μας έλεγε αύριο αλλά εμείς δεν τον εμπιστευόμασταν και φοβόμασταν κιόλας πως μπορεί να έλιωνε το χιόνι και θέλαμε να φτιάξουμε την νύχτα και θυμάμαι να ήμαστε έξω μέσα στην νύχτα περασμένα μεσάνυχτα και να προσπαθούμε να φτιάξουμε χιονάνθρωπο. δεν θυμάμαι αν φτιάξαμε τελικά, πιθανότατα όμως ναι. θυμάμαι μια άλλη χρονιά, παλιότερα σίγουρα από τότε έναν τεράστιο λάκκο γεμάτο χιόνι απέναντι από το σπίτι μας και εμείς να πηδάμε εκεί μέσα.. να κατεβαίνουμε από ένα βουναλάκι με έλκηθρα φτιαγμένα από τσουβάλια και μια άλλη φορά είχα βρει κάτι σταλαγμίτες (ή σταλακτίτες;) να κρέμονται από την σκεπή της αποθήκης και γιατί μου άρεσαν (και ήθελα να τους χρησιμοποιήσω ως φονικό όπλο που δεν αφήνει ίχνη) σκέφτηκα να τους κρύψω κάτω από το χιόνι.. το αποτέλεσμα; έλιωσαν... που νά ξερα τότε πως κάτω από το χιόνι είναι πιο ζεστά από ότι έξω από αυτό; αν και είχα διαβάσει ακόμα και τότε ένα βιβλίο που το υπαινισσόταν τέσπα.. παλιές εποχές..

αυτό που μόλις συνέβη είναι φοβερό! ψάχνοντας στο google για καμιά εικόνα με χιόνι να στολίσω την ανάρτηση μου έπεσα σε μια εικόνα που είχα κάποτε για wallpaper, και όταν λέω κάποτε εννοώ περίπου το 2000... δεν την βρήκα στην ανάλυση που την είχα εγώ τότε αλλά οκ..

πως; πως βρέθηκε αυτή η εικόνα απόψε στον δρόμο μου; και τι να σημαίνει αυτό; την είχα για πολύ καιρό wallpaper, είχα τις μαύρες μου τότε.. καμιά σχέση με τον χαρούμενο άνθρωπο που είμαι τώρα. και κάτι ακόμα υπάρχει αλλά δεν μπορώ να το θυμηθώ.. μια ιστορία, κάτι γινόταν με αυτήν την εικόνα.. μου την είχαν στείλει; την είχα στείλει; κάτι τέτοιο.. γιατί τώρα με έπιασε νοσταλγία; γιατί θέλω να γυρίσω στο τότε; στο παλιό μου PC; να την βλέπω σε εκείνη την οθόνη.. να έχω ξανά εκείνα τα λίγα μετρημένα τραγούδια.. να γράφω τις ιστορίες μου σε εκείνη την έκδοση της word... gmt kai na exo giro mou ekeinous tous anthropous :(

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου