Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Βόλγα




είπα να συνεχίσω για λίγο ακόμα το theme με τις φωτογραφίες, στα προηγούμενα ποστ έκανα edit και άλλαξα τους τίτλους γιατί δεν μου άρεσαν οι προηγούμενοι, η εικόνα, μια εικόνα, μια ακόμα εικόνα :Ρ. τουλάχιστον τώρα βλέποντας κανείς τον τίτλο καταλαβαίνει αμέσως για το τι πρόκειται. αφορμή για το σημερινό ποστ στάθηκε ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία, ένα βιβλίο περιπέτειας που το διάβασα για πρώτη φορά πολύ μικρός και από τότε το έχω διαβάσει άπειρες φορές. ο τίτλος του είναι ο Τελευταίος των Σιού (και όχι των Μοϊκανών αν και προφανώς οι Έλληνες εκδότες προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν το άλλο βιβλίο) στα αγγλικά ο τίτλος είναι Last of the breed και το έγραψε ο Louis l'amour. θα γράψω άλλη φορά για αυτό το βιβλίο και το τι γίνεται αλλά πρέπει να πω πως αυτό είναι το βιβλίο που αναφέρω στο ποστ "σημύδες" όπως και στο ποστ "αναμνήσεις από χιόνι" στο βιβλίο αυτό λοιπόν, αναφέρονται συνεχώς τα αυτοκίνητα Βόλγα, οι πράκτορες της KGB νομίζω ή του GRU, επιβιβάζονται και αποβιβάζονται σε ένα Βόλγα.. το Βόλγα άναψε τα φώτα του, το Βόλγα ήταν σταματημένο κτλ. διαβάζοντας λοιπόν τότε το βιβλίο και συγχρόνως φτιάχνοντας εικόνες στο μυαλό μου προσπαθούσα να φανταστώ πως ήταν αυτό το Βόλγα.. και ήταν το πιο δύσκολο από όλα για να ταιριάξω μια εικόνα στο μυαλό μου, μπορούσα να φανταστώ τις απόκρημνες πλαγιές της οροσειράς Στανοβοι, τις όχθες του Αμούρ και του Λένα, το γιατάκι του Τζο Μακ, ανάμεσα σε βράχια και δέντρα, τις μπλε αλεπούδες και τις ερμίνες αλλά αυτό το Βόλγα πως έμοιαζε; στο τέλος κατέληξα να φαντάζομαι ένα στρατιωτικό φορτηγό κάτι σαν και αυτό, ίσως και μεγαλύτερο.



πριν κανένα χρόνο μόνο, θυμήθηκα ξανά αυτήν την παλιά μου απορία και σκέφτηκα να μπω και να ψάξω για αυτό και τελικά ανακάλυψα πως το Βόλγα δεν ήταν ένα στρατιωτικό φορτηγό ή 4χ4 αλλά κάτι πιο κοντά σε λιμουζίνα για υψηλόβαθμα στελέχη των διαφόρων υπηρεσιών της ΕΣΣΔ. η πρώτη εικόνα λοιπόν είναι το Βόλγα που χρησιμοποιούσαν στις μετακινήσεις τους η Κύρα και ο Στέγκμαν. και μια side story σχετική με το βιβλίο.. και το Βόλγα.. πήγαινε 2α γυμνασίου και ο καθηγητής της γεωγραφίας μας έκανε μια ερώτηση, που όποιος την απαντούσε σωστά θα έπαιρνε 20, υπάρχει ένα εργοστάσιο στον Βόλγα και βγάζει ένα προϊόν με αυτό το όνομα, τι λέτε να φτιάχνουν σε εκείνο το εργοστάσιο; κανείς μας δεν απάντησε σωστά αν και είπαμε τα πιο απίθανα πράγματα.. η απάντηση; αυτοκίνητα.. Βόλγα!! ακόμα δεν μπορώ να το ξεπεράσω.. το ήξερα.. είχα διαβάσει το βιβλίο.. οι πράκτορες μετακινούνταν με το Βόλγα.. αλλά.. τίποτα και έτσι έχασα ένα 20.. (πήρα βέβαια 19 με την αξία μου.. :Ρ)


λοιπόν.. και επειδή έχω λίγες μέρες να πω τα νέα μου.. :) σήμερα δούλευα μετά από πολύ καιρό πρωί και έτσι είχα χρόνο το απόγευμα και βγήκα για ένα καφεδάκι, πράγμα που μου έκανε καλό. πήρα την μεγάλη απόφαση την παρασκευή να πάρω το περιβόητο μπουφάν.. έχω αρκετές μέρες να πάρω ρεπό αλλά δεν νιώθω κουρασμένος, περιμένω με αγωνία τις 3 του Φλεβάρη για να αρχίσει το LOST.. και ελπίζω να καταφέρω να πάρω ρεπό εκείνην την μέρα για να αφιερωθώ αποκλειστικά σε αυτό! αυτά.. και όσοι από εσάς αναρωτιέστε τι στο καλό είναι η μπλε αλεπού και πως μοιάζει, είναι ένα είδος αλεπούς που ζει στον αρκτικό κύκλο και μοιάζει έτσι..


edited στις 4 Φλεβάρη γιατί κάποιος φίλος μου είπε πως στην άλλη φώτο η Μπλε αλεπού φαίνεται λίγο ξεπουπουλιασμένη:Ρ μάλλον άλλαζε τρίχωμα ή κάτι τέτοιο.. ακόμα και έτσι όμως είναι όμορφη φώτο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου