Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

σημύδες

μια ακόμα εικόνα, και πάλι από τις σελίδες της wikipedia. την βρήκα μέσα στο άρθρο Attachment theory που είχε στην πρώτη σελίδα σήμερα, η φωτογραφία του άρθρου ήταν μια οικογένεια Εσκιμώων και μου τράβηξε την προσοχή. (βρείτε το και διαβάστε το.. )
η περιγραφή της πιο πάνω φωτογραφίας είναι "μια νεαρή γυναίκα με λαστιχένιες μπότες περπατάει μέσα σε ένα λασπώδες ξέφωτο σε ένα δάσος κοντά στην φάρμα για ταράνδους Κοστρόμα, ακολουθούμενη από έναν πολύ μικρό τάρανδο που προσπαθεί να την ακολουθήσει " τι μου τράβηξε την προσοχή; πρώτον.. γενικά είναι ωραία φώτο, δεύτερον τα δέντρα που είναι σημύδες και έχω μια ψύχωση από όταν διάβασα ένα βιβλίο που ο ήρωας περιπλανιόταν συνεχώς σε δάση από σημύδες και εγώ προσπαθούσα να φανταστώ τι είναι αυτές οι σημύδες και πως μοιάζουν. τρίτον τα χρώματα της φώτο που είναι τόσο ψυχρά.. τέταρτον το 70΄ς 80'ς looκ της νεαρής γυναίκας με λαστιχένιες μπότες. πέμπτον η καλύβα στο πίσω μέρος και ο φράχτης έκτον οι λάσπες και τα υγρά χόρτα και έβδομον όλα τα υπόλοιπα..
θα ήθελα να είμαι στο μέρος που απεικονίζει αυτή η φωτογραφία, να σηκωνόμουν το πρωί και να έκανα έναν μεγάλο περίπατο σε ένα δάσος από σημύδες, κάτω από τα πόδια μου το χώμα υγρό και αλλού λάσπη.. η ατμόσφαιρα κρύα και όλα να μοιάζουν σταματημένα, μόνο μερικά πουλιά ίσως να ακούγονται και οι κινήσεις μικρών ζώων ανάμεσα στα χόρτα και στα πεσμένα κλαδιά.
έχουμε χάσει τόσο πολύ την επαφή με την φύση.. όχι την ιδανική μορφή.. αλλά την καθημερινή, πότε είναι η τελευταία φορά που πιάσατε υγρό χώμα, η που μυρίσατε την πρωινή δροσιά στον κορμό κάποιου δέντρου;
εγώ πάντως έχει πολύ καιρό..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου