Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

the morning post 2

ξύπνησα πριν λίγο και είχα μια επιθυμία να μπω εδώ μέσα, να γράψω ένα ακόμα βιαστικό πρωινό ποστ. πρέπει σε λίγο να φύγω, οπωσδήποτε αλλιώς θα χαλάσει η σειρά της ιερής τελετουργίας που ακολουθώ κάθε πρωί, όταν δουλεύω. εχθές το βράδυ όπως ανέφερα και όπως ίσως είδατε όσοι κατοικείτε εδώ χιόνιζε, σήμερα όμως ούτε ίχνος :( σήμερα έχει ήλιο.. προφανώς με δόντια αλλά ήλιο όπως και να έχει. αναρωτιέμαι πως θα είναι τα πράγματα σήμερα, η μέρα μου ξεκινάει μια χαρά θα συγκρίνω το βραδινό ποστ για να δω την πορεία, υπάρχει ένα βιβλίο που με περιμένει αλλά δεν έχω χρόνο.. θα το διαβάσω όμως και αυτό είναι μια υπόσχεση, μέσα σε αυτήν την βδομάδα. lol αλλοι διαβάζουν για εξεταστική και εγώ..
τεσπά, ήρθε η ώρα.. ήρθε το τέλος ήρθε το τέλος ήρθε το τέλος (κρατώντας ένα πανό και φωνάζοντας, ήρθε το τέλος)

2 σχόλια:

  1. Εγώ δεν το είδα το χιόνι, μαζεύτηκα νωρίς χτες σπίτι... Πάντως πριν που βγήκα έριχνε κάτι πολύ πολύ ψιλό, που έμοιαζε με χιόνι. Είδες που το πρωί τα πράγματα είναι καλύτερα? Πάντως σε ζηλεύω λίγο που έχεις την πνευματική διαύγεια να διαβάζεις βιβλία, εγώ χρόνο μπορώ να βρω, αλλά το μυαλό μου είναι κουρκούτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μην φανταστείς, και εγώ το χιόνι από το παράθυρο του σπιτιού μου το είδα:Ρ όσο για τα βιβλία, θα ήθελα να μπορούσα να διάβαζα πιο πολύ, να είχα χρόνο και να τον περνούσα στην βιβλιοθήκη διαλέγοντας βιβλία και μετά στο σπίτι διαβάζοντας τα, διάβασε ένα βιβλίο sognatrice, μπορείς! η διαύγεια ΄(αν υποθέσουμε πως χριάζεται) θα έρθει από μόνη της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή