Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

πράγματα που περιμένω

μερικές φορές μετανιώνω για αυτά που έχω γράψει εδώ μέσα, πχ μετάνιωσα που στο χθεσινό ποστ έκανα το ερώτημα που έκανα, σήμερα σκεφτόμουν πως δεν υπάρχει απάντηση.. πως στην ουσία περίμενα μάλλον κάτι του στυλ, όχι δεν παγιδεύεσαι στο μπλογκ, αντίθετα ελευθερώνεσαι so.. keep writing, όπως ήμουν εχθές ναι αυτό είχα ανάγκη να ακούσω αλλά αυτό δεν το κάνει σωστό. την απάντηση σε αυτό το ερώτημα μόνο εγώ θα μπορούσα να την δώσω γιατί μόνο εγώ ξέρω τι νοιώθω. όσοι διαβάζουν μόνο να υποθέσουν μπορούν και εγώ γύρευα κάτι για να νιώσω καλύτερα, δεν ξέρω ποια είναι η απάντηση, προς το παρόν θα έλεγα πως όλο αυτό με κάνει να ξεφεύγω με έναν καλό τρόπο, ξεφεύγω από Εκείνη, ξεφεύγω από την καθημερινότητα έστω και αν την περιγράφω, ξεφεύγω από τις συνηθισμένες σκέψεις και ασχολούμαι με άλλα πράγματα.. (πάντα έχω μεγάλες ιδέες για το τι θα γράψω αλλά καταλήγω πάντα να γράφω συνηθισμένες κοινοτυπίες και όσο περνάει ο καιρός κοινοτοπίες)

και έρχομαι και σε επαφή με κάποιους άλλους ανθρώπους, αν αυτό λέγεται επαφή..

γράφω τώρα αυτά και σκέφτομαι πως εκεί έξω υπάρχει κάποιος μυστικός αναγνώστης, κάποιος που δεν αφήνει σχόλια, κάποιος που δεν παρακολουθεί το μπλογκ μου σαν αναγνώστης και δεν έχει καν account.. ωστόσο όμως το διαβάζει..

ο μυστικός αναγνώστης..

ακόμα και τα ποστ που έχουν περάσει, χαμένα στον Δεκέμβριο του 09 ή στις παλιότερες αναρτήσεις αυτός τα διάβασε, και κάτι βρήκε

οκ μάλλον τα έπαιξα ή νύσταξα:Ρ

για να δικαιολογήσω τον τίτλο θα γράψω δύο πράγματα που περιμένω.. μην φανταστείτε τίποτα σημαντικό!

νούμερο 1 να ξεκινήσει η 6 season του LOST... το περιμένω πως και πως.. θέλω επιτέλους να μάθω τι έγινε.. συνέβη τελικά το incident ή όχι; το απέτρεψαν η το προκάλεσαν;

νούμερο 2 να κυκλοφορήσει για το PSP το Metal Gear Solid Peace Walker, δεν έχω psp ακόμα οπότε δεν θα μπορώ να το παίξω αλλά καίγομαι να μάθω την συνέχεια της ιστορίας, το Metal Gear Solid είναι το αγαπημένο μου videogame και ο λόγος που αγόρασα όσες κονσόλες αγόρασα όπως και ο λόγος για τον οποίον θα αγοράσω αυτές που θα αγοράσω:Ρ και το οτι ένα παιχνίδι μπορεί να σε βάλει να αγοράσεις μια ολόκληρη κονσόλα μόνο και μόνο για να το παίξεις λέει κάτι και για το παιχνίδι (είναι σπουδαίο) και για σένα (είσαι ηλίθιος)

το LOST ξεκινάει 2 Φεβρουαρίου οπότε εγώ θα το δω 3 Φεβρουαρίου. θα κανονίσω οπωσδήποτε να πάρω ρεπό εκείνη την μέρα! ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!

και το Peαce walker θα κυκλοφορήσει τέλη Μαρτίου αρχές Απριλίου και θα περιμένω μέχρι να ανεβάσει κάποιος video sto youtube me walkthrough kai cutscenes... πρέπει οπωσδήποτε να μάθω τι γίνεται..

πρέπει κάποια στιγμή να κάτσω και να γράψω κανένα σοβαρό ποστ και για τα δύο αυτά θέματα..

ο μυστικός αναγνώστης... ποπό.. πολύ ενδιαφέρουσα σκέψη.. ποιος να είναι και τι να κάνει..; ο μυστικός αναγνώστης.. θα αρχίσω να το προφέρω ξανά και ξανά σαν μάντρα.. ο μυστικός αναγνώστης.. ο μυστικός αναγνώστης.. ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης.. ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης.. ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης ο μυστικός αναγνώστης...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου